Traseu ecoturistic T9 la Amfiteatrul Transilvania – Moieciu de Sus

În weekend am fost pe un traseu ecoturistic în Moieciu de Sus mai exact pe traseul T9 la Amfiteatru. Pot spune că traseul este unul ușor, are câteva zone de urcare care te solicită fizic destul de mult, însă este plăcut… oricum peisajele merită tot efortul. Traseul are o lungime puțin peste 10 kilometri și urcă până la altitudinea maximă de 1220 metri. Toată distracția durează cam 6 ore.

Traseul pleacă din Centrul stațiunii Moieciu de Sus – Casa Inspectorului Tișcă – Poiana și Pensiunea Andolia – Pădurea Magistratului – Complexul Cheile Grădiștei – Dealul Cremenii – Amfiteatrul Transilvania – Centrul stațiunii Moieciu de Sus (traseul este circular…deci se poate face și în sens invers pentru că se ajunge în același loc.

Eu l-am făcut în sens invers adică am plecat din Centrul stațiunii Moieciu de Sus, direct spre Amfiteatru și la finalul am ajuns în același punct de unde am plecat. Pot spune că peisajele mi-au plăcut enorm, însă cei care au marcat traseul cred că au făcut economie la vopsea deoarece în zonele cele mai importante lipesc marcaje și pe distanțe destul de lungi. La un moment dat când se intersectează drumurile, potecile trebuie să mergi mai mult la ghici.

Am văzut și pe internet că mulți se plâng de lipsa marcajelor și că au ajuns în alte locații deoarece s-au abătut de la traseu. Și eu am mers greșit și m-am abătut de la traseu din cauza aceasta însă am fost inspirat la alegerea drumului. Vă las câteva imagini cu peisajele abosult superbe.

Mi-ar fi plăcut și mai mult dacă marcajele ar fi fost mai dese asfet încât să nu fim nevoiți să mergem la ghici. La Amfiteatru se poate urca și cum mașina însă din câte am înțeles drumul nu este prea prietenos. Din ce am văzut majoritatea mașinilor erau SUV-uri.

Totuși poate se vor gândi cei responsabili să aplice mai multe marcaje și panouri informative pe aceste trasee…mă gândesc că toate traseele ecoturistice din zonă sunt la fel de prost marcate.

0 0 votes
Article Rating

Copia n-are valoare !

Would love your thoughts, please comment.x